Unik: Sepasang Kembar Menikah dengan Sepasang Kembar dan Hamil pada Waktu yang Sama

186
sepasang kembar
Pasangan kembar ini memakai pakaian dan riasan yang sama untuk upacara perkawinan mereka.

Mereka berbagi dalam rahim ibu yang sama sejak masih bayi dan sejak itu mereka tidak dapat dipisahkan lagi sehingga mereka menikah  juga dengan sepasang kembar identik.

Sekarang pasangan kembar Asyl dan Aiym Binazarova, dari Kazakhstan kini sedang hamil pada saat yang sama.

Sepasang  kembar ini telah menikah  dengan  pasangan kembar  Zholdasbek dan Torebek Tolepbergenuly dalam satu upacara perkawinan yang bersama. Mereka juga memakai pakaian yang hampir sama dan kini mereka masing-masing menndekati ulang tahun perkawinan kedua mereka.

Persamaan mereka tidak berakhir di situ. Kedua kakak adik  Zholdasbek dan Torebek Tolepbergenuly adalah doktor  pelatih hewan dan si wanita Asyl dan Aiym Binazarova masih belajar dalam jurusan yang sama untuk menjadi guru dan kini pasangan ini tinggal bersama-sama dalam sebuah rumah.

Keempatnya bertemu setelah Zholdasbek pertama mengobrol dengan seorang gadis cantik di restoran– dan dengan bercanda bertanya jika dia mempunyai saudara perempuan.
Pasangan kembar ini memakai pakaian dan riasan yang sama untuk upacara perkawinan mereka.

Dua pasang kembar ini bertemu setelah Zholdasbek dan Asyl ngobrol di sebuah restoran dan  Zholdasbek dengan bercanda bertanya pada Asyl jika  mempunyai adik perempuan untuk kembarnya. Zholdasbek sangat terkejut ketika Asyl mengatakan bahawa dia juga mempunyai saudara kembar yang identik.

Pasangan Zholdasbek dan Torebek Tolepbergenuly keduanya adalah doktor  pelatih hewan, sering bergurau mengatakan mereka masih belum menikah kerana mereka masih menunggu untuk berjumpa dengan kaka adik  kembar seperti Asyl dan Aiym.

Pasangan merayakan ulangtahun perkenalan mereka yang kedua sejak mereka pertama kali bertemu dan kini keduanya pasangan kembar ini sedang hamil untuk kali kedua.
Asyl dan Aiym kakak adik kembar belajar untuk menjadi guru ketika mereka bertemu dengan Zholdasbek dan Torebek Tolepbergenuly.

Kedua pasangn kembar ini menikah di rumah mereka di bandar Aktau di barat Kazakhstan, Kawasan Mangystau.

Torebek mengatakan: ‘Semasa perkawinan kami keliru dan tidak dapat mengenal pasti isteri masing-masing kerana mereka menggunakan riasan yang sama.’

Kini, Zholdasbek dan Aiym telah mendapat seorang anak lelaki sementara Torebek dan Asyl mempunyai seorang anak perempuan. Keluarga mereka kini tinggal bersama-sama di flat dengan tiga kamar tetapi berencana untuk membina rumah tangga mereka sendiri-sendiri kelak.

Banyak orang yang tertanya-tanya adakah mereka akan mendapatkan anak kembar kelak kerana Aiym dan Asyl kini sedang hamil anak kedua. Apakah mereka bisa keliru saat bercinta?(Erabaru.my/Yant)